Bugün tarihe şan veren nice, nice kahraman ile maddi ve manevi ilim dallarındaki bilim adamlarının ,devlet adamlarının ve kahramanların yetiştiği, Selçuklunun şanlı başkenti, yer yüzünde maddi ve manevi ilimlerin gelişmesini sağlayan onlarca ilk ve tekin merkezi Aksaray’ın hiç hak etmediği 56 yıl sürün 2. İlçelik esaretinden kurtulmasını sağlayan 3578 sayılı kanunu TBMM’sinde akşamüzeri bu satırları yazan Mevla’mızın izniyle Meclisin Kor diplomat locasında gözünün önünde kabul edilmesiyle ilçelik zincirlerinden kurtulmasının 33. yıl dönümü!!!
HÜKÜMET 18 YIL 3 AYLIK SÖZÜNÜ TUTABİLMEK İÇİN GECESİNİİ GÜNDÜZÜNE KATMALI!!!
Bu konudaki haberimde de belirtildiği gibi ilgili ve yetkililere çağrıda bulunan hemşerilerimizin çağrısına hükümet tarafından uyularak öncelikle kendilerinin akıl almaz şekildeki 18 yıl 3 aydır gerçekleştirilemeyen sözü olan 1. Ve 2. ilçelik esaretinin de ana sebebi Aksaray-Ulukışla demir yolunun mutlaka zaman geçirilmeden hizmete açılmasının gerçekleştirilebilmesi için gecenin mutlaka gündüzlerine katılmasını.
BİZİM VE 10 İLÇEYLE 1 MİLYON İNSANIN CAN DAMARI OLAN E.90 OTOBAN ETKİSİNDEN KURTARILSIN
Ankara-Niğde otobanına göre 50 km daha kısa olan ve bu nedenle ateş pahası olan yakıt tasarrufunda her araç için her bir seferde ortalama 200 lira yakıt tasarrufu sağlamanın yanında hava kirliliğini de o oranda azaltacak olan E.90 Karayolu Ankara-Niğde otobanın hizmete açılmasıyla her geçen gün artan şekilde işlevini kaybediyor.!!!
Aksaray ile birlikte Ankara’nın Haymana ve Şereflikoçhisar, Niğde’nin Altunhisar ile Ulukışla ,Konya’nın Ereğli, Kulu ve Cihanbeyli ilçelerinin ve bağlı yüzlerce yerleşim yerindeki 1 Milyon insanında can damarı olan ve 75000 kişiye ekmek götüren 15000 kişi E.90’ın işlevin kaybetmesi oranında mağdur oluyor.
Bu mağduriyetin ortadan kalkması için Ankara Gölbaşı çıkışından itibaren Haymana sapağına ,oradan Kulu makasına, Kulu makasından Şereflikoçhisar’a, Aksaray’a ve Aksaray’dan sonra ise Ereğli Sapağı ve Ulukışla’ya kadar ve oradan yolun Pozantı’da Otobanıyla birleştiği yere kadar güzergah boyunca yolun üstünden insanların ve hayvanlarla iş ve tarım araçlarının geçebileceği tünellerin zaman geçirilmeden tespit edilmesini.
Buralardan yolun üstünden karşıdan karşıya geçilirken oluşan can ve mal kaybının yanında trafik süyrü seferinin de kesilmeden devam etmesi için yolun altından yüklü iki kamyonun yan yana rahatlıkla geçebileceği genişlik ve yükseklikteki yeterli sayıdaki tünellerin güzergah boyunca yapılarak sıkıntının milimize edilmesi.
Ve orta vadede yola en az gidiş ve geliş yönünde birer şeridin ilave edilmesi şarttır.
SÖZ TUTULURSA AKSARAY’LA BİRLİKTE, BÖLGEDE PARTİDE KAZANIR,TUTMAZ İSE HERKES KAYBEDER!
Hükümet tarafından öncelikle 18 yıl 3 aylık vadesi çoktan dolan sözü olan Aksaray-Ulukışla demir yolu sözünün en kısa zamanda gerçekleştirilmesi.
Bunun için ise gecenin gündüze katılarak en kısa zamanda yapımına başlanıp geceli gündüzlü olarak aralıksız sürdürülecek 3 vardiyalı çalışma ile hat hizmete açtırılırsa.
5 Şubat 2017 günü dönemin UDH bakanı Ahmet Arslan tarafından da olabilirliği bizzat tarafıma verilen cevapla onaylanan E.90 karayolunun bir tarafından diğer tarafına alttan geçecek yeterli genişlik ile yükseklik ve sayıda tüneller zamanında yapılırsa Aksaray ile birlikte E.90 güzergahındaki ilçeler ile bağlı yerlerle birlikte Cumhur ittifakı da karlı çıkar.!!!
GERÇEKLEŞECEK HİZMETLE AKSARAYLA BİRLİKTE OYLARI EROZYONA UĞRAYAN AK PARTİDE KAZANIR
Hiçbir akıl sahibi bu hizmetlerin gerçekleştirilmesinin aksini söyleyemeyeceğine göre gerekenlerin zamanında yapılarak herkesin kazançlı çıkmasının sağlanmasıyla birlikte Ak Partinin de dolayısıyla Cumhur ittifakının da ekonomik sıkıntılar nedeniyle erozyona uğrayan oylarını yeniden kazanmaları dileğiyle il oluşumuz sağlayan kanunun TBMM’sinde kabul edilmesinin 33. yıl dönümü kutlu olsun.
Rabbim Yar ve Yardımcımız olsun.
YORUMLAR